Lördag med syster ❤️

Startade dagen med Cirkeflys 9.00, och efter det tog jag en svängom i city på en halvtimme med en kär vän som har det tungt för tillfället. Skönt att få prata ut lite en stund. Efter det hem till mannen som dukat upp värsta frukosten med kokt ägg, kaffe och grejer. Mm... har världens bästa "gubbe" jag 😍

När han gick och såg HIF:S sista match på Olympia drog jag med mig syrran ner till stan. On My Way!
 

Vi startade med en fika på Etoile på Drottninggatan. Jag beställde kaffe och en chokladboll och syrran en sallad. Otroligt att kunna sitta ute sista okotber liksom. Lite blåsigt kanske men riktigt skönt i solen.
 


Sen gick vi ner till stan igen och kikade lite i affärer. Blev varsin tunika och jag hittade en klänning med. Mötte sen upp Joakim på italienska nyöppnade Paolos på Stortorget. Vi delade på en pizza till varsin öl, och syrran tog oliver och mousserande vitt vin. Mysigt ställe och cool inredning. 
 

Häftig lampa...
 


Kalle joinade efter en stund. Han hade varit på Friskis och gymmat med Ogge i TRE TIMMAR. Hungrig som en varg så klart så in med en pizza till honom med. 
 
 


Hemma nu... Så mycket bättre 20.00 😍