Wiiee!

Golfen i morse gick så himla bra. Hade 17 poäng ut (första nio hålen) och 22 in (sista nio hålen). Så nu sänkte jag mitt hcp till 20,6. Har ju sagt att mitt mål den här säsongen är att komma under 20... så inte långt kvar nu. 
 
29-30 grader idag så det var varmt på banan kan jag lova. Drack flera liter vatten under de knappt fyra timmarna vi var ute. 
 
Vi körde hem direkt och slängde ihop en matsäck och cyklade sen ner till trädäcket på Gröningen. Stannade ett par timmar. När vi kom hem käkade vi jordgubbar till varsit glas rosévin. Gott, gott!
 
 
Syrran kom förbi och hängde med oss på terassen en stund. Joakim kollar på golf. Ovanligt! Hehe...
 
 
 
 
Nu har vi precis plockat undan efter middagen. Grillad lax, nypotatis, sallad och hemmagjord tzatsiki. 
 
Fläktar skönt nu så underbart att sitta ute. Men måste knyta mig tidigt. Börjar 06.00 imorrn. Så även tis, tors och fre. 
 
 
Just ja...kör Tabata på Gröningen imorrn 18.30. Gratis för alla. Så välkommen du som vill och kan. 
1
Carina

Sicken vinkel du fotat mig i! Ser ut som jag har elefantben eller nåt..hahaha...

Svar: Haha, tänkte jag inte på alls. Poss ❤️
Anette TG