Torsdag!

Har fått en massa bra saker gjorda idag. Känns extra gott att ta helg imorgon.
 
 
 Skulle ha kört Tabata i Maria Park ikväll, men Pernilla va bussig och hjälpte mig med det. Bra det... körde ju samma pass igår och igen fre och lör. Så det känns gott med en dags vila nu. Går till och från jobb nu för att få lite vardagsmotion. Blå himmel och sol... mm...
 
 
 
 Inget pass som sagt... så det bidde en härlig powerwalk med mannen istället. Samma runda som sist... tar dryga timmen att gå.
 
 
Älskar verkligen havet. Blir glad i hela kroppen när jag kommer ner till strandpromenaden. Mm... 💕
 
 
Nu har vi precis ätit varsin svampomelett. Å strax varsin balja Zoegas... Tjing!
2
Carina

Kanonväder här i Stockholm också. Måtte det hålla i sig. Dryg tågresa framför mig imorgon. Men har ju datorn och fritt wifi på tåget...höhö...

http://triix.blogg.se

Hehe, ja precis ;) härligt att få undan massa måsten innan helgen! Längtar galet mkt till lör jag ;) klippa mig, massa mat, och trevligt umgänge på kvällen 😘 kram söta!