Dör så tomt! 😟

Sjukt tomt efter pappa... bestämde mig för att åka med med ner till Knutpunkten då han skulle få vänta dryga timmen innan bussen gick. Joakim behövde åka iväg till Malmö så "that´s why". Massor med folk som skulle med bussen... och är man snabb på får man större möjlighet att välja bra plats.
 
 
Promenerade sen hem uppför "Lilla Bergaliden"....
 


... och genom kyrkogården uppe vid lasarettet. Så fint en del gör på sina nära och käras gravar. Rosetter och grejer. Tjusigt!
 

 
Å min fina Amaryllis blommar så fint. Fick den i födelsedagspresent av Olle och Eva. Å visste ni att de urspungligen kommer från Afrika...
 
 
... och så här växer de där. Coolt!
 
 
Å nu har jag invigt min dammsugare och den fungerar så bra sååå. Innan dess har jag slängt in en tvätt. Lakan och handdukar efter papsen dåra... 
 
 
Laddar nu inför kvällens HIT Tabata som i det närmsta är fullbokat, 5 platser kvar ba, yes! Syster ska va med också. Blir kul de... Tjing!