Resa bokad 👍

Yeah!! I mĂ„nadsskiftet mars/april har vi bokat en lĂ„ngresa igen. Till mitt Ă€lskade Thailand. Den hĂ€r gĂ„ngen mellanlandar vi i pĂ„ ett lite mindre stĂ€lle som heter Mae Pim. Tar ca 2,5 timme med taxi dit frĂ„n Bangkok. 


HÀr stannar vi ett par nÀtter innan vi Äker vidare till vÄr favoritö Koh Chang dÀr vi varit mÄÄÄnga gÄnger. SÄ gött att ha nÄt att se fram emot nu i höstmörkret. Mm...

Har liksom i mĂ„ndags trĂ€nat pĂ„ gymmet. Körde lite axlar, bröst och mage tillsammans med Susanne som körde lite rehabövningar. Hon har sĂ„ ont i sin rygg stackarn. Å jag vet hur det kĂ€nns, har ju varit utsatt sjĂ€lv tidigare som ni som följer mig vet. 

Körde Tabatan igĂ„r kvĂ€ll och CF idag pĂ„ lunchen, och det kĂ€ndes toppen. Det gĂ€ller att ha full fokus pĂ„ kroppen bara. Jympan fĂ„r tyvĂ€rr vĂ€nta lite till. Mitt mĂ„l Ă€r att vara igĂ„ng till nyĂ„rsafton dĂ„ jag och Hasse Ă€r uppsatta pĂ„ ett pass klockan tio. 

Annars fotboll pĂ„ televisionen hĂ€r. SĂ„ dĂ€r kul dĂ„ra. Imorgon har vi möte pĂ„ F&S Ängelholm klockan Ă„tta, sĂ„ det blir natti tidigt ikvĂ€ll. Slutar ett sĂ„ en skön em vĂ€ntar hemma sen. Tjing da!!