Ut i det blå ✔️

Har haft en strålande dag idag. Annika kom och hämtade mig 06.45 för att åka iväg på ett litet äventyr. En golftävling på hemlig ort och bana som jag skrev om igår. Bussen stod redo när vi kom fram för att ta oss till Ängelholm GK. Inte så långt bort alltså. När vi kom fram till klubben fick vi kaffe och macka innan vi körde kanonstart 9.00. Annika som var tävlingsledare kör lite info innan rundan.

 


Gick i en boll tillsammans med två damer vid namn Karin och Monika. Nr ett var ju att vinna över dem och det gjorde jag. Går man 18 hål och har 36 poäng totalt har man gått på sitt handicap, och jag hade 37 p vilket innebär en sänkning av mitt hcp. Bilder från den vackra skogsbanan.


Har ni sett så vacker liten gård??




Det hela slutade iaf med att jag kom fyra och det känns ju helt fantastiskt och väldigt roligt. Som pris en låda med godsaker från Piazza.



Trötta fötter efter rundan fick sig ett härligt fotbad. 


Å imorgon Cirkelfys 9.00 och Jympa 10.00. Hoppas vi ses godingar 😍