Torsdag ✔️

Idag har vi varit lediga, och det känns riktigt skönt. Vi hade bokat starttid 8.35 på Classic Course och banan var verkligen i superskick. Spelade faktiskt bra och är riktigt nöjd med mina slag. Meeen... hamnade typ i varenda J Ä V L A bunker (de sandfyllda gapen längs banan och runt greenerna) på inspelen. Å bunkerslag är inte min starka sida så det blev en del extra slag, vilket så klart påverkar poängen. Ja ja... sånt är livet. 


Imorgon får jag en ny chans för då bär det iväg till tävling på hemlig ort och bana tillsammans med 30 damer som jag anmält mig till. Får hämtning av min sjukgymnast Annika Blum som även är värd på Friskis 06.45 så strax slår jag igen mina bruna, hehe. Kostar 500 kr och då ingår greenfee, lunch, kaffe och bussresan tur/retur. 

Mina svärföräldrar Malte & Rose har varit här i em och grillat med oss. Det blev lite revbensspjäll och hemlagade hamburgare till alla utom Rose som inte äter kött, så en bit lax fick samsas med allt på grillen. Lite majskolvar, champinjoner, god sallad, stark tomatsås och lite gott vin till blev riktigt nice. Mannen i mitt liv är en hejare på grillen... så honom placerar jag mer än gärna där.





Varmt och gott i solen i trädgården, så vi satt länge och väl och småpratade lite efter maten innan det var dags för M&R att ta bussen hem till Furutorpsgatan där de bor.

Sov gott godingar 💤