Golf och mera städ!

Slog ut 9.15 på TC (Tournament Course) i morse. En riktigt härlig morgon. Lagom temperatur, dagg i gräset och alldeles kavlugnt. Bara jag och Joakim i bollen, inga medspelare för ovanlighetens skull. Men på hål 11 kom vi i kapp två killar i 18-20-årsåldern som spelade drömgolf verkligen. Det visade sig att de spelade på Scandiatouren och va med i seriespel för sin hemmaklubb Abbekås GK. Som tur va spelade både jag och J hyfsat bra idag, så vi behövde inte skämmas, hehe.


På hål 18 såg vi en tromb. Ser ni den??


Städade nedre våningen igår och idag tog jag ovanvåningen, så jäkla skönt när det är gjort. Passade på att rensa bort lite gamla shorts och t-shirts också, så det blev genast bättre plats. Gött!! En bild från balkongen...


Å så här fin blev muren som nästan blev klar igår.


Det ska på en rad till längst till höööger 👍

Måndag imorrn vilket betyder öppning för mig, så klockan står på 05.25 PIP! Å på torsdag kommer min bästa vän Eva och hennes sambo Micke från Uppsala och hälsar på. Så kul!!!
Natti och sov gott godingar 💕