Gröningen

I em har jag legat på bryggan vid Gröningen tillsammmans med Jörgen, Susanne och en kille som heter Rickard. Även han är medlem på Friskis, och hans fru och dotter kom dit lite senare. Mycket folk där nere även idag... och vet ni?? Jag tog tog TRE dopp idag. Å det var första gången på typ fem/sex år sedan som jag badade här. Kallt som bara den till en början, men sen jätteskönt.  


Å ikväll har svärföräldrarna varit här på middag. Vi grillade makrill som Kalle fiskat tidigare. Till det egenodlad kokt potatis, en god kall dillsås och en tomatsallad till det. En kopp kaffe intogs vid skymning efter att de åkt hem. Tänk såna kvällar vi har nu... det är bara att njuta på... 👌😍



1
annelie

hehe, du är lika mycket badkruka som jag förmodar jag? ;) Innan i år när jag tvingats i vattnet två gånger hade jag inte badat på fem år.... kallt! ;)

Svar: Badkruka ja!! Värsta sorten, haha 😀
Anette TG