Stötvåg!

Så där ja... så stolt över mig själv. Har äntligen varit iväg och fått min första stötvågsbehandling. Måste ju erkänna att det kändes rejält. Nästa tillfälle blir på tisdag och då lägger hon på lite mer kraftigare tryck. Men hon som behandlade mig sa att om jag klarade detta klarar jag det också vilket känns tryggt. Å det känns faktiskt redan att som att det går på rätt håll... kan ju iofs bero på att jag är kraftigt tejpad runtom hela hälen/foten. Bara det blir bra tills jag åker till USA så är jag nöjd. 

 
2
Marie

Är det hälsporre?

Svar: Ja Marie, det var det ändå. Har hela tiden trott att det var hälkudden som var inflammerad.
Anette TG

Josanne

BRA! Att du äntligen gjorde det! Snygg bild, fast visst borde vi ha en lite större, mer bloggvänlig spegel där ;-) kram!

Svar: Eller hur... man får hålla på och klippa och trixa mä. Så himla jobbigt, haha =)
Anette TG