Sol och träning

Sol och träning... ingen bra combo. När solen skiner vill folket vara ute... så är det bara. Märks på en gång på passen. Förra veckan blev det ju nästan lite höstlikt, då hade vi bra tryck i salarna direkt. Igår kom värmen tillbaka, och då blev det genast mindre folk igen. Men så är det, och inget man kan påverka.
 
Å det går bra med dieten, trots att jag har den där känslan av att jag är tom i magen, att känna sig hungrig hela tiden. Men det peppar mig samtidigt för då känns det som att det går på rätt håll. 
 
Slutade tre idag och cyklade raka spåret hem, och efter att ha stoppat i mig mitt mellanmål (keso, rökt skinka, tomat och finhackad rödlök på surdegstoast) slängde jag mig ut i trädgården och bara njöt av värmen en stund innan det var dags att byta om och cykla tillbaka till Friskis igen för SkivstångIntervall med Sanna.
 
 
Ett 70-minuter långt pass, första halvan styrka med skivstång. Övningar för både axlar, armar, rumpa, rygg, mage och ben. Efter det 14 st 45-sekunders intervaller med tuffa konditionsövningar. Sen är man rätt mör i kroppen. Invigde min andra träningstop som jag köpte på Stadium. Vad tycks? =)
 
 
Har precis slukat en balja Zoegas med mjölk, och nu är det bara en dag kvar att arbeta #loveit 💕