Nu ere snart dags!

Snart dags för träning igen! Har en ny uppvärmning på väg in strax, måste fila lite mer på den innan jag kör den bara. Körde ju i onsdags också och det är märkligt hur stark och smidig jag känner mig plötsligt. Tre kilo lättare gör mycket, det tror man inte men så är det. Tänk när jag gått ner fem kg till... då flyger jag fram, haha!!!
 
Samlingsutställningen i Landskrona igår var riktigt trevlig. Vi mötte våra vänner från Saxtorp kl ett där.
 
 
Mycket fint så klart, men hittade två favoriter. Den första är en målning av Ulla Hurtig A:sson som heter "Vänd dom inte ryggen". Väldigt enkel, men visst är det något visst med den?
 
 
Min andra favorit var i konstsmide av Lars Pettersson som heter "Förtroligt samtal". Den missade jag att fota, måste stått och tittat på den för länge =)
 
Den här är lite rolig. Titta lite närmare på den så ser du att den är gjord av trätofflor. Bara fantasin som sätter gränser, eller hur? Höll inte kameran tillräckligt stilla, så lite suddig tyvärr.
 
 
Åsså ja!
 
 
Nu ska jag ladda inför passet som börjar om 45 minuter för att vara exakt =)