Som vanligt

Ja... som vanligt blir det inget bloggande under helgen förrän idag söndag för mig. Undviker faktiskt att blogga då. Helgerna är ganska heliga för oss, då vill vi vara tillsammans så mycket det bara går. Det är mycket i veckorna (precis som för alla andra), med allas träning och annat som ska fixas. Joakim arbetar alltid sent mån/tors och tis/ons/lör kör han löpträning (utomhus tis/ons och på Friskis lör morgon) inför Stockholm maraton i juni.
Kalle kör basket tisdagar och torsdagar och jag med mina pass mån/fre/lör och lite andra pass däremellan. Hej å hå, haha...
 
I fredags var det rockfest på Tivoli som va jättetrevligt. Micke Möller som ordnat igen. Det är nog tredje, kanske fjärde gången nu. Hänvisar till syrras blogg där det finns bilder. Hon är alltid superduktig med kameran, till skillnad från mig dåra =)
 
Lördag, ja ni vet, träning igen. Hur kul som helst. Sen hem och vi fortsatte med vår rensning och städning av källaren. Vi åkte iväg med ytterligare en fullpackad bil men ännu mer S K I T, sååå skönt! Man känner sig så nöjd när det är klart.
 
Efter det träffade vi Joakims pa och ma på Pitchers, tog varsin öl och hade trevligt. Efter det gick vi vidare till The headless swan där vi tog varsit glas vin. På kvällen häng framför tv:n och mello.
 
Va och handlade med syrran på Ica Maxi innan, annars har det inte hänt så mycket idag. Just nu är mannen och tvättar bilen, och Kalle hänger framför sin dator på ovanvåningen. Har precis tillagat en äkta Chili con carne som ska stå och puttra i ca 2 timmar nu. Riktigt gott kan jag meddela. Vi gjorde en liten sats av den här grytan förra helgen för att testa, och vi blev så förtjusta att vi bestämde oss för att göra den idag igen.
 
 
Är du sugen att testa? Recept? Okej...
 
 
Å nu kom J tillbaka, och jag känner mig klar med mitt inlägg. Ha en fortsatt fin söndag godingar ♥