Så där ja!

Nu har vi arbetat våra sista pass innan vi åker. Min sista insats innan jag gick hem för dagen var att vikariera på ett pass för Ingela som har ont i sitt knä. Inte så mycket folk men det va rätt skoj ändå.
 
Så den här vyn ska jag inte se på några veckor nu, haha...
 
 
Vi åker hemifrån imorgon vid 11-tiden. Vi flyger med Qatar Airways och vi lyfter 15.30. Skönt att vara i ute god tid tycker jag. Svärfar Malte är snäll och kör oss ner till Knutpunkten. Han och svärmor Rose kommer att bo hos oss under dessa veckor och se om vårt hus vilket känns riktigt tryggt.
 
Den här stranden kommer vi att tillbringa mycket tid av vår ledighet.
♥ W H I T E   S A N D   B E A C H - K O H   C H A N G ♥
 
 
Vi kommer att ha med oss vår iPad så lite bloggande blir det. Är hemma igen söndag 11/11.
Tills dess... ha det fint fina ni ♥
4
Johanna

Trevlig resa..från oss

Trixie

Ha en underbar resa..! Kommer sakna dig ;-) Kram.

Trixie

Den 12 vet jag inte men 13/11 ses vi garanterat ;)

Eva

Hoppas ni får en riktigt trevlig resa och njut nu ordentligt av ledigheten :-) Kram