Basket och glöggfika!

Söndagen försvann i ett enda svep. DM i basket för Kalle i GA-hallen stor del av dagen. Syrran kom förbi en sväng och kikade på en av matcherna, och det var Kalle mycket glad över. Å han var så duktig min fina, och de vann hela S K I T E N !! Jättekul! En jäkla massa avblåsningar var det och vilket ljud det var på dom da. Syrran och jag satt på läktaren som två kärringar och hoppade högt var gång... hehe. Friskis va med på ett hörn med en reklamskylt som va lite kul.
 


Efter det var syrran bjudna på glöggfika hos Annika Blum som är spinningvärd på Friskis, hon som även behandlar min fot på Helsingborg Fysio AB. Det var en massa människor där, en del från Friskis, både motionärer och funkisar, men även andra helt obekanta. Mycket trevligt det också. Å så mycket gott hon bjöd på... mm...

Hade två nya låtar på passet igår, och jag tror att det gick hem bra hos de flesta. Bl.a. sista låten som jag gillar skarpt... jag blir H Ö G av den, haha... Jätteviktig att det är bra tryck i den.

Ikväll ska Joakim och jag äta julbord tillsammans med medlemmar i Rotary. Allt börjar i Billesholms kyrka med nån typ av julsamling först och sen ska vi vidare för middag i församlingshemmet.