Ingen tid över..

Har inte haft så mycket tid till att blogga senaste dagarna. Har verkligen varit fullt upp med en massa olika saker.
 
Ikväll ska vi ha en funktionärskickoff på Friskis som jag och Anette E håller lite i. Det kommer ca 80 pers och först ska vi ha kul på Borgen a la "fångarna på fortet", och efter det mat, dryck och dans i Friskis lokaler.
Min förhoppning var ju att den här veckan bli klar med mitt pass, d.v.s. stegen till några nya låtar.... men det ser ut att s-k-i-t-a sig det. Tyärr =(   Får ordna det till nästa vecka istället.

Så nu är det bara att jobba på... bilder från "partyt" kommer imorgon! Ciao!

4
annelie

söte du <3
ha superkul ikväll, saknar funkistiden ännu mer när jag läser detta... Kör du passet imorgon? Stället klockan och masar mig ur bingen isåfall :) Puss&kraaam

Svar: Vi hade jättekul... wiiieee!!! Kul att du kom igår vännen. KRAAAM!!
Anette TG

Carina

Ja det gör hon Annelie! Kör järnet för mig med =)

Jenny

Borgen var jag med Råå Puls, skitkul....

Svar: Ja, det är verkligen bra. Hade vatt där innan också med min tidigare arbetsgivare Awapatent. Kramis!
Anette TG

Trixie

Åh va kul, de verkar så roligt de på borgen :-) :)

Svar: Mm... jättekul! Roligt att göra nåt tillsammans så där. Enda gången vi ses alla är ju vid sådana här "kickoffer". Många goa skratt... *Kramar*
Anette TG