BF i helgen!

Barnfria i hela helgen då Kalle är på basketcup i Skövde. Det är inte ofta han är borta utan oss. Det har varit förfärligt tomt här. Vi har SMS:at och snackat i telefonen några ggr. Det roligaste av allt är ju att dom gick till final och vann även den mot Nässjö. Så roligt för honom och laget. Vi kommer att fira det när han kommer hem senare ikväll.

Vad har vi då hittat på i helgen? I fredags var vi och käkade på Piazza med Pernilla/André och Elisabet/Hasse. Riktigt trevligt hade vi. Vi träffades hemma hos Elisabet lite innan och lite efter. Va hemma vid halv tolv si så där.



Behövde ju min sömn då jag hade pass som vanligt igår. Halva passet är nytt och det kändes riktigt bra, låtarna satt som smäck. Fick mycket positiva kommentarer efter också, vilket gör att man svävar av lycka.

På em gick jag och Joakim vår första golfrunda, 9 hål räckte gott och väl. Gjorde 3 par och är riktigt nöjd med det.





På kvällen var vi hemma och lagade god mat och bara mös i soffan. Kollade på en film, bara
S-K-I-T på tv:n om du frågar mig.

I morse gick vi upp lite efter åtta och tog en powerwalk på dryga timmen. Bort till Pålsjö skog och strandpromenaden tillbaka. Efter det en god  frukost och sen direkt ut i trädgården och räfsade lite och gjorde lite vårfint där. In i duschen och iväg till Coop Forum på Landskronavägen och storhandlade, och nu en kopp kaffe och tar det lugnt i soffan.
Kalleplutt kommer inte förrän sent ikväll då dom måste vänta på att tjejerna i HBBK ska spela sin finalmatch, och den börjar inte förrän 17.30.

Min fina Kalle ♥ med sina nya hörlurar som han fick när han fyllde 12 år förra helgen.



Om ett par timmar ska jag iväg och köra pass ute i Åstorp. Håller tummarna för att syrran hänger med!!
Hoppas att ni också haft en bra helg! Kramiz!! 

2
Trixie

Full rulle i helgen! :) Jag har jobbat och nästa helg är vi i London så då kan jag inte komma på ditt pass heller :/ Får säga till om du har extra nångång som du hade nån lunch :)

Eva

Tack vi hade jättetrevligt!Den där förbaskade tiden är något jag också känner igen.... Var rädd om dig vännen <3