Åh!

Har så mycket omkring mig just nu så jag hinner inte blogga så mycket som jag verkligen vill göra. Blir lätt stressad när jag ser mina bloggkompisar som gör långa fina inlägg typ varje dag. Puh!!!
Mycket både på jobb och hemmafronten gör att man inte får till det riktigt.

Har varit iväg två kvällar i rad med Joakim och Swedbank på företagsträffar. Igår serverades det tapaz på Hovs hallar och ikväll trerätters på Söderåsens Golfklubb. Äter ju inte godis, kaffebröd, efterrätter etc, så den goda chokladmoussen med hallonsåsen sa jag nej tack till =/ hehe...

Fredag imorgon igen... härligt!

På lördag blir det inget Cirkelfys/Jympa för mig, utan Aerobic explosion med duktiga/supersnygga "NikeEmmaJohansson" och efter det Kettlebells med hennes lika snygga make Tommy. Ser jag fram emot =)

Sängdags nu, öppnar anläggningen imorgon igen. Natti sötnosar ♥

Arkivbild... ta mig till Florida!!!

2
Eva

Gina tricot på Väla har iaf träningskollektionen :-) Hört att det bara är utvalda butiker som har den! Kändes faktiskt bra i kvaliteten och absorberade svetten bra :-)

Carina

Kom igen nu...lite oftare kan du allt uppdatera ;-)