Clubkvällen OK!

Innan jag åkte intog jag en av mina favoritluncher från Café Viva... Ceasarsallad.           Mums!!



Å det kom jättemycket folk till Väla ikväll. Måste säga att det är riktigt trevligt att stå där ute, många goa leednden från ansikten man känner igen. Flera som stannar och växlar några ord, ja ni vet... man tjatar lite med alla liksom.



Smet iväg och käkade lite vid "Nya Välas" restaurangtorg, hur mycket som helst att välja mellan ju. Åt en indisk rätt som jag inte minns namnet på, men hett och gott va de =)



Fick ett samtal under kvällen som gjorde mig överlycklig!!! Vi har inte hörts av på ett tag av olika anledningar som jag inte behöver gå in på här och nu. 

Men du min fina vet att det är dig jag menar, och vad som än händer så finns du och de dina i mina tankar... 
A-L-L-T-I-D !!!  Älskar dig mest!!!
2
Carina

Vem är det nu som har ring? Hmmmm....

Trixie

Kul det var lyckat! :) Ses snart ;) Kram