Skön vecka!

Började 11.30 igår, så även idag =) Skönt med sovmorgon, mm... älskar det. Har kikat lite på The Voice samtidigt som jag slukat en balja Zoegas med mjööölk! Efter det en skön promenad i Jordbodalen, riktigt uppfriskande. Nu ska jag plocka lite, eller "flytta grejer" som jag skrivit om innan, haha...

Slutar 20.00 och är sen ledig onsdag och torsdag. Då har jag två saker som jag ska göra, rensa ut gamla kläder och fixa med två nya låtar till mitt pass. Kör för Jessica på torsdag 17.00 och sen mitt eget pass på lördag 10.00. Det blir en ny sista rörlighet (Takidas "You learn") och sista syre (Black & Jones "Beyond time") Hoppas att dom går hem?? 

Åh! Som jag längtar tillbaka!!!!!  =))

2
Carina

Du ser allt lite lidande ut tycker jag...hahaha...Snygg du är i baddräkten =)

Trixie

Tack det är mycket bättre idag. Har spring i benen nu efter denna inaktiviteten haha. Såg att du körde pass imorgon, man är ju allt lite sugen! Kram.