Kort vecka!

Inte för mig då... jo lite, arbetar 14-17 torsdag, annars som vanligt. Ledig nationaldagen så lör, sön, mån. Blir härligt.

Kör passet på lördag och som vanligt är Cirkelfysen inbokad innan kl 9.

Lunchade med bästa Björn igår, vi var på Café Krook vid biblioteksparken, superbra ställe. Rekommenderas verkligen.

Här fina Björn i ny t-tröja... =)



Åsså jag! Tog själv när B va och "tvättade händerna"



Min mat! Paj med kalkon och purjo. Jättegott!



Åsså Björns pasta med spenat



Riktiga frottéhanddukar på WC, en sån grej som jag lägger märke till. Uppskattar det där lite extra, vilket gör att jag gärna kommer tillbaka igen =)



Körde Saras Skivstång och Pernillas Jympa/medel på kvällen. Ooont som F-A-N i axlar, armar och ben. IGEN!! Men det gör iiingenting, haha!
1
Carina

Mycket trevlig ställe! Så gott ut det där.