Morgan Alling å jag =))

Har i em varit och föreläsning med Fortbildarna lyssnat  Morgan Alling och Lennart Lindén. Handlade om möten med besvärliga personer. I pausen passade jag på att få en bild på "mig och Morgan". En något suddig sådan, men iaf =))
Köpte hans bok "Kriget är slut" som handlar om hans barndom. Någon som lyssnade på honom i "Sommarpratarna"? En gripande berättelse som hans bok handlar om.


Den va riktigt bra och fick mig många goa skratt. Dom matchade varandra kanon och dom kör visst en föreställning till ikväll som man kunde köpa på plats.
3
Trixie

oh vad kul :) :) han verkar go den!



nej man har ju aldrig löst på friskis... hehe. bara fritiden... ;) kramar.

Carina

Du ska då alltid hålla dig framme..hihi...Själv sprang jag på Brolle på Arlanda igår. Fick ögonkontakt och han log mot mig =)))Om han var snygg? Som fan!

Teodorsigrun

Very interesting site --- quite informative