Jobb 6.30-20, puh!!

Idag känner jag mig utvilad igen, fick ju sova ända till sju. Annars är det 05.30 alla dagar i veckan utom onsdagar då.


Igår 16-20 hade Friskis medlemskväll på Intersport VÄLA vilket innebär 20% rabatt på allt utom redan nedsatta varor. Ett bra erbjudande som är mycket uppskattat av våra medlemmar. Jag är den från föreningen som har kontakten med IS så jag tog med mig Friskisflaggan, scheman, provapåkuponger och en liten tävlingsuppgift som ger en vinnare ett 4-månaders Allkort. Ca 50 pers svarade så idag ska vinnaren utses. Två värdar vid namn Eva och syster Carina stod med mig en stund var vilket är kanon. Alltid skoj med sällskap. Träffade hur många motionärer och funktionärer som helst. Lång kö till kassan heeela tiden och personalen var hur nöjda som helst. =))

Imorgon ska min kollega Anette E och jag till Malmö på kurs hela dagen. Sen raka spåret tillbaka till Friskis för att leda mitt pass kl sju!! Idag... receptionen 9.30-18!!

Ha en bra dag vänner =))