Långledig igen!

Nu är jag ledig fredag, lördag & söndag. Har så mycket komptid att ta ut så jag tar ut söndagspasset 9.30-18.00. Härligt!

Har precis duschat efter kvällen intensivpass med Hasse. Mycket folk och bra tryck i salen. Syrran va med och Trixie likaså, och vi kämpade på bra tycker jag =)

Idag kom Uffe och var mäkta stolt för att berätta att han klarat licensieringen, dvs godkänt prov som gyminstruktör. Å så här glad blir man då, hehe.



På vägen hem hade matchen mellan HIF & FC Köpenhamn på Olympia slutat och danskarna stog uppställda vid Kärnan av någon anledning.



Nu blir det en balja Zoegas, är helt kaffetokig jag... =))
4
annelie

hihi en riktig tax-kaffe; med mjölk! ;) Saknar ju att reta dig för mjölken! TAXKRAM! <3

Madelen

Ha en riktigt skön långhelg =)



kraaam

Carina

Härligt att Uffe är klar! Han ser så nöjd ut =)

Trixie

Vadå, är det inte kul med mig som motionär? Hehe ;)



Klart, vi kämpade på bäst :D Så kul att ni båda var med :) Kramar. Ses väl imorgon bitti? ;)