Lååång dag!

Dagen har varit så lång idag, men det beror nog på arbetstiden 9.30-19.00. Man får liksom inget gjort innan man går iväg och innan man är hemma, har ätit lite mm så är det dags att gå i säng. Börjar dessutom 06.30 imorgon och då får man ju lägga sig i tid. Lite svårt bara nu när det är så ljust och varmt ute.

I samband med läkarbesök och lunch slank jag in på HM och hittade denna färggranna klänning 149:-



Åsså en Sport-BH från Stadium 99:-



Nu blir det grillat till middag i trädgården. Mumsfilibabba!

6
annelie

Men jag äter ju, men gissar på att alla cykelturer till-från laröd + mockning, massa borst, en del träningar mm bränner bort det mesta ;) Går inte ens på gymmet eller någon annans pass mer för att jag inte hinner eller orkar! Lovar att fortsätta mumsa, OCH att komma ner snart - idag stoppades jag av telias eviga köer och hann inte :(

KRAAAAM KRAAAAAAAM <3 <3

Jenny

Jättefin klänning Anette, den kommer sitta fint på dig=) Den där sportbh:n känner jag igen, har den själv i samma form.

Carina

Nu kommer du att synas syster =) Den blir kanon på dig som är bruuuun. Puss!

Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/torsdag-dagens-blogg-4.html#comment

Trixie

här bytas de design friskt, kul ;)

härliga bilder i föregående inlägg, får också se till att komma ut lite mer på uteserveringarna.. får passa på när vi har sommarväder.. kramar

Ulrika

Du den var ju fräsig (klänningen) sportbh:n var ju också frän. Du kommer säkert att bli sk*t frän i den. Kram