Semestern har just börjat!

Gårdagen startade med drömgolf 07.10 på morgonen. Vi gick Allébanan som har 9 hål. Tar lagom lång tid och vi är hemma när Kalle vaknar. Jag hade 21 poäng och ska alltså ha 18 för att gå på mitt hcp. 3 slag bättre alltså... WIIHOO!!!

Här slår Joakim ut på hål 3.



Hem och käkade frukost och ladda ryggsäck och kylväska med matsäck mm för att åka till Nimis, Kullaberg. Vi har varit där innan men Kalles kompis Alex hade inte varit där så han var glad att få hänga med.



Sen börjar den branta nedfärden.



Mycket folk så det blev lite kö mitt i backen.



In i gången ba!







Helt enormt hur Lars Vilks byggt allt detta. Imponerande!



Kaffe och hembakade kanelbullar intas här på stenarna. Killarna klättrar för brinnande livet i alla tornen.





Den här bilden på Vilks fanns inte där förra gången vi var här.



Kalle och Alex vilar en stund innan det vi ska upp för berget igen.



Uppe vid hembygdsgården leker vi kurragömma med pojkarna medans korvarna grillas.






När vi kom hem ringde jag syrran och vi bestämde oss för att ta hennes löprunda i Jordbodalen. Hon sprang först och jag hängde på så gott jag kunde. Gick riktigt bra och vi stannade och gjorde lite styrkeövningar mot bänkar som finns placerade lite varstans.

Här har vi sys körandes lite övningar för triceps mm!





En helt okej första semesterdag =)
1
Carina

Shit! Jag har aldrig fattat att Nimis är så stort! Tror inte jag vågar gå ner där faktiskt. Läskigt jue!