Söta Anna

Hemma igen!

Det blev en supergod kycklingsallad med Bulgur som var sååå gott kryddad. Mums!
Här min lunchdate Anna! =))
Nu ska jag bara ta det lugnt en stund innan familjen kommer hem. Lite senare ska jag banne mig ta mig ett glas rött!
SKÅL!!  =))
3
Madelen

Åh vad gott både kycklingen och rödvinet! :)



Min lön svischade hastigt förbi på kontot innan den försvann lika snabbt. -1500 kr när räkningarna var betalda, tur jag får halva hyran av Conny, så nu ligger jag snart på +2000 kr. puh Det är underbart att vara sjukskriven... eller inte...



Ha en mysig kväll!



kraaaam

Jenny

Du menar Emma ;-) Ja, ser jag oxå fram emot, speciellt när jag inte kom iväg på The Nike Blast i år!



Och ett glas rött unnar jag mig oxå ikväll, önskar dig en riktigt trevlig kväll, kram!

Carina

Inget vin för mig...eller jo kanske. Har lite kvar sen förra helgen. Drickbart? Återstår att set det :-)