Melodifestivalen i Malmö

Vi hade en härlig kväll på Malmö arena igår kväll, och vilken stämning. Helt underbart! Perfekt att kunna ta tåget direkt från Helsingborg via citytunneln.
Kalle och Alex var aningen uppspelta på tåget ner, skrattade och tjoade mycket.
Framme en timme innan och killarna hittade ett hockeyspel i entrén som måste testas innan vi gick till våra platser.
Uppe på plan D =)
Här på sina platser, hööögt upp :/ Träffade en av Friskis spinledare (Fredrik Börjeson) med familj uppe på läktaren.
Joakim och jag hann in på Percys Sportsbar innan allt började. Där träffade vi några av J:s kollegor från Swedbank som vi snackade lite med.
Här har vi Linda Bengtzing i gult. He he...
Å här The Ark!
Ska jag va helt ärlig så ser man mycket bättre hemma på TV, men stämningen och upplevelsen är härlig att få uppleva och Rikard & Marie skötte sig bra tycker jag =))
Jobb i em 12:30-20:00 känns väl så där.
2
Carina

En alldeles för långdragen historia den där mellon. Seeeegt!

Madelen

Ser ut som en trevlig kväll, men jag tror att jag hade ännu roligare på Mia Skäringer :)