MegaMix9, Wiiihooo!!!

I morse körde vi MegaMix nr 9 i ordningen. Fullbokat!!! Jag och tre ledare delar på det här passet och 90 pers kom och skapade magisk energi i salen. WOW!!!
Nästa gång blir det 10-årsjubileum. Roger brukar va med också men han kunde inte så vi bjöd med Hasse istället, och det gick preciiiis lika bra.

Lite bilder så klart... vi börjar med Björn. En mycket god vän.. =)



Fina syster, upp å ner typ...



Å så en till, fast på rätt håll...



Sen har vi goa Trixie, ruggigt stark tjej!! 





Här har vi Micke sidan om Trixie som kämpar på bra.





Syrran igen



Ledarkollegan Benny



Jörgen, flitig på Cirkefys och jympan. Gyminstruktör på Friskis.



Benny igen...



Åsså ledarkollegan Hasse i full fart!



Hasse och en liten snutt av moi!



Jag och Pernilla



Ikväll blir det middag med ett gäng vänner hemma hos Pernilla (bilden ovan) med familj. Gott Slut och Gott Nytt önskar jag alla mina vänner!!!! Puss & Kram ♥
3
Trixie

Härligt idag Anette! Vilken energi, vilket drag! Fina bilder med, kul ni tar tycker jag :) Kramar!

Trixie

PS tack för komplimang ;) <3

Jenny

Ser att ni hade lika kul som vi hade! Måste varit ett bra tryck på jympagolvet =)

God fortsättning!