Lång dag!

Öppnade Friskis imorse 06.45... gäsp! Å kom hem för en timme sen (klockan är 19.40), känner mig helt färdig. Slutade 15.00 men hade bokat Ovansalen för ännu mer Fuegoträning. Efter det hade jag pass 16.30-17.30 och salen var stort sett full, 3 platser kvar. Jättekul!

Imorgon ska jag och en kollega på konferens 12-20 vilket innebär att jag har SOVMORGON!! Så j**la skönt det ska bli.

Kollade lite på gamla bilder innan, här är en från Koh Chang (elefantön) i Thailand. Ååå vad man längtar tillbaka. Den här dagen fyllde Kalle 10 år (april 2010) och vi överraskade honom med elefantsafari.



Ciao! =)


2
Jenny

Oj, det var en lång dag! Hoppas du hann pusta ut lite sen...

Gick det bra med övandet på Fuego? Vilka dagar kommer du att köra detta?

Trixie

Åh vad kul, längtar till det är min tur till Thailand :) Ska ni dit i år med? :)



Ja, jag såg du skulle köra pass! Hade velat gå på det såklart, men det blev Pålsjö.. Tanken var Intervall Flex först. Egentligen min vilodag igår, bli vila imorgon, kört sen i söndags nu :P CF på lör? Kram