Längtar efter träning!

Längtar verkligen efter att få träääna för fullt igen. Testade Pernillas pass igår vilket gick hyfsat bra, men förutom det har jag inte kunnat köra någonting sedan förra lördagen då ryggen havererade =(

Imorgon ska jag löpträna lite innan jobb, börjar inte förrän 12.30. Måste ju testa mina nya löparskor som inhandlades idag. Köpte fyra par på Friskis för ENDAST 700 kr (tre par till mig och ett par till Joakim). Vi säljer just nu ut Reebooks provkollektion från 2010 för 200 kr/par via vår samarbetspartner Intersport Väla, och köper man fyra par får man ytterligare 100 i rabatt. Bra va?

Här ett par för jogging



Å ett par för Jympa



Å ett par för "icke träning", lite guld/beige i färgen



Passa på ni också. Tisdagar, onsdagar & torsdagar 16-19 vecka 17, 18 & 19. Vi tar hem fler eftersom dom tar slut.

Sussa gott mina vänner ♥
4
Jenny

Nääääe jag får verkligen hoppas att det inte finns fler som faller mig i smaken hahaha....



Dina fanns inte kvar längre, du tog de snyggaste ;-)

Annelie

och jag som har storlek 39-40 :( :p

Madelen

Skönt att höra att du är lite bättre.



Jag har stl 39, så det finns inga skor till mig heller :/



Kram

Trixie

Va fina :)



Hur ser oddsen ut att köra imorgon? Jag håller tummarna för ryggen din! Kramar.