Fredag igen... Mm...

Fredagar är verkligen bästa dagen på veckan, särskilt när man har ledig helg. Eller hur? Slutade 14.30 dessutom och det blev en lite sväng på sten. Fick väl med mig en påse hem igen. En jättesöt kjol med jeansblå och orangea blommor på. Vad tycks?



Passet gick kanon igår, är så nellad och vill bara träna mer!!! Imorgon bitti 9.00 blir det cirkelfys med Mona. Ser jag fram emot.
Ikväll blir det lugnt, mys på terassen, ett glas vin eller två, sen ska Kalle på basketträning. Vi turas om att skjutsa pojkarna och ikväll "slipper vi" (missförstå mig rätt) Hehe...

Ciao! ♥
2
Johanna

Jag fattar dig rätt älskade du..inte kan man tacka nej till ett glas vin och lite sol..

Vi saknar dig!

Trixie

Vad fin du var i den :) Skönt med kjol!



Jag ska tänka på er imorgon kl 9 som får träna... Då har man 7 timmar kvar på jobb.. Blö... Kramar.