Papsen är här!

Ikväll kom pappa som är här för att fira in det nya året och min försenade födelsedagsfest.

Har gjort fonden till såsen idag och det har spridit sig en sån där underbar doft i hela huset vilket har gjort att jag går och är småsugen på nåt HELA TIDEN!!! Men jag har varit ståndaktig och bara hållt mig till de ordinarie måltiderna trots allt. (Klappar mig på huvudet) He he...

Längtar efter att köra mitt pass imorgon, var två veckor sen nu. Undrar om det kommer nåt folk så där dagen innan nyår?? Madelen och jag är där iaf.

♥ Natti och kram ♥
1
Madelen

Det är ju taxpass =) såklart det kommer folk. Jag hade ju hela två stycken igår, 5 färre än vanligt, så lite svinn får vi räkna med...



Jag är inte lika ståndaktig som du klappar sig på magen som har blivit ännu större av allt hon proppar i sig ;) Men jag ska försöka... snart iallafall ;)



Jag längtar tills ikväll! =)))



kraaaaaam