Bästisen är här och bordet är dukat!

Eva och Micke kom igår. Eva är min bästa vän från Uppsala. Vi har hängt ihop i många år innan jag flyttade till Helsingborg maj 1998. Hon är värd på Friskis&Svettis i Uppsalaföreningen (by the way).



Hennes sambo Micke, papsen och Joakim =)) 



♥ Min goa pappa ♥



Nu väntas gäster ikväll och bordet är dukat!



Jag har bytt till ilgröna servetter istället. Pallar inte fota om. He he...



Lite lunch mellan stöket...



Wienerkorv med bröd, senap, ketchup och rostad lök. Till det en kall öl. Mums!



Till er alla från oss alla Gott Nytt År!!
♥ Kärlek och Puss ♥

5
Madelen

Ha en underbar kväll min fina vän <3



Ser jättefint ut =)



Ses på söndag!



kram o puss

Carina

Och så lyckat det blev sen =) Tusen tack fina syster <3

Trixie

Och jag har nyss spanat in hemsidan... längtar till februari ;)

Trixie

http://tescho.se/webdesign/gratis-bloggdesign/



Här är lite gratis bloggdesigner om du inte vill ha lite variation :)

Carina

Väntar otåligt på uppdatering. Känn ingen press för all del..hahaha...